23.05.2018

Nowość do degustacji w Jastrzębiej Górze

33101830_1677785692258450_1878932378206863360_n

Johnnie Walker Island Green / 43% – W 2015 roku Johnnie Walker doświadczył największej kampanii marketingowej w swej historii. Ruszyła ona równocześnie w 50. krajach i w pierwszym tygodniu dosięgła ok. 270 mln konsumentów. W ostatnich latach marka Johnnie Walker wzbogaciła się o kilka nowych edycji, umocniła też swą pozycję w segmencie super premium. Latem 2016 roku debiutowała wersja Island Green przeznaczona do wyłącznej dystrybucji w sieci Travel Retail. Jej głównym komponentem jest Caol Ila, która wnosi do palety trunku tony morskie i dymne. Są one balansowane owocowymi nutami Highlands (Clynelish), delikatnością Lowlands (Glenkinchie) i słodyczą Speyside (Cardhu).

Aromat: jabłka, gruszki, babka bananowa, wanilia, toffi, pieprz, ziele angielskie, ślad dębu i delikatne nuty dymne.

Smak: słodko-korzenny, wanilia, mleczne krówki, miód, pieczone jabłka, cynamon, gałka muszkatołowa, ślady pieprzu i torfowego dymu.

Finisz: średnio długi, z nutami wanilii, toffi i torfowego dymu.

Edycja do nabycia w Dom Whisky Online lub sklepie w Redzie, ul.Wejherowska 67
(https://sklep-domwhisky.pl/product-pol-12584-Johnnie-Walker-Island-Green-43-1-0l.html)